Вернуться Akella-Online Forums > Everquest 2 > Все об игре > В ожидании Add-on’ов
Имя
Пароль

Ответ
Опции темы Опции просмотра
# 1
Старый 19.08.2010, 12:43
Аватар для EvilRade
EvilRade EvilRade вне форума
адепт
Регистрация: 18.03.2008
Сообщения: 280
По умолчанию GU-58 начнем?

В порядке продолжения традиции))
# 2
Старый 19.08.2010, 13:45
eksaksudan eksaksudan вне форума
Banned
Регистрация: 17.01.2007
Сообщения: 4,799
По умолчанию

Забыл самое главное:
Цитата:
Сообщение от Сами знаете кто :)
Открытие BG на наших серверах состоится вместе с установкой GU58. Поля сражений будут обновлены до последней версии, и мы искренне надеемся, что проблем с его запуском больше не будет. Естественно, это планы, которые по независящим от нас причинам могут измениться, но на данный момент это последняя информация от разработчиков.
Ыыы почти дословно получилось)
# 3
Старый 19.08.2010, 19:04
Аватар для ДаркЭль
ДаркЭль ДаркЭль вне форума
эксперт
Регистрация: 11.09.2008
Адрес: Нериак
Сообщения: 761
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Ферингейт Посмотреть сообщение
да даже в 58 лу чую хрен мы увидим БГ
... пошёл дальше играть в UT3
# 4
Старый 20.08.2010, 03:53
Аватар для Kore
Kore Kore вне форума
последователь
Регистрация: 27.02.2009
Сообщения: 248
По умолчанию

какие вы злые, даже не смотря на то что игру уже почти полностью засрали, мы должны быть преданными ей, и ждать улучшений!
__________________
Самое простое в мире это бросить играть, я это знаю потому, что бросал тысячу раз.
# 5
Старый 20.08.2010, 04:28
Сейдон Сейдон вне форума
Banned
Регистрация: 15.07.2009
Сообщения: 323
По умолчанию

ну да, до февраля придется быть преданным и ждать улучшений. Очень иронично что следующий аддон выходит как раз в самый подходящий момент, аккурат чтобы в него никто не поиграл.
# 6
Старый 20.08.2010, 09:25
qubix qubix вне форума
ученик
Регистрация: 17.03.2008
Адрес: Москва
Сообщения: 94
По умолчанию

Про возможные изменения в ПвП

Greetings,

I want to first thank everyone that prior to Fan Faire and during the event submitted their feedback and suggestions. We are evaluating every point and at the same time making sure it fits somewhere in our schedule. The changes that will be made will not likely hit our live servers until GU58 or later in some cases.

To begin, a few changes that are being considered or worked on at this time:

Standardize Level Restrictions - Starting cities and some of their starting zones will be set to carnage flag.

Qeynos
Halas - Frostfang Sea
Kelethin - Greater Faydark
Freeport
Neriak - Darklight Woods
Gorowyn - Timorous Deep
Example: In Halas, players of evil alignment will be carnage flagged. In addition, the Frostfang Sea zone will be set to carnage flag, aligned with the GOOD faction players. This zone will also maintain the immunity timers when spawning from a death. The change will allow new player to our server, a chance to progress and learn more about the game before they are assaulted by our master low level hunters. There will be plenty of young adventurer zones for you to enjoy still!

Immunity - The above changes are being done since all other zones will now be set to 8 level range. This means, there are no more UNLIMITED zones and random 4, 8 or 10 level range areas. My research shows that 8 levels appears to be the range in which competitive fights are most common. Anyone over or under 8 levels is usually not a challenge to the attackers. At this time, we are still allowing the ability for Grey con players to engage Red con players....more discussions on this topic in the future.

With the exception of a few quest hubs, all other zones will now be immunity free. This means that anyone that zones in or spawns in our 8 level range areas will no longer have infinite immunity. A timer of 60 seconds will count down and players will need to fight or flight from now on. With the addition of our various transportation methods and guild halls, the need to have this immunity is detrimental to a healthy open world PvP.

Some final changes to mention, and I am sure will be the topic of discussion here:

We are considering allowing you to attack back when mentored.
We will make sure to add a clear indicator that the target/group has mentored.

We are changing the on take hostile action to now put you in combat.

This will be a first of many changes to bring back risk to open PvP.

Please let me know what you think about these coming changes....I will post more on other threads to separate the discussions.

Thank you!

Olihin
Ответ

Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Часовой пояс GMT +4, время: 09:53 .


Powered by vBulletin Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
Перевод сделал zCarot


Рейтинг@Mail.ru Rambler's Top100