GENERAL AA TREE
- Общие для всех классов
Pet of the Gods
Improves the casting speed and attribute bonuses of your diety pet by 10% 5 ranks
Увеличикает скорость каста и бонус к характеристикам, даваемый петом, на 10%. 5 рангов.
Bountiful Feast
Improves the duration of food and drink by 2.5% 5 ranks
Увеличивает продолжительность действия напитков и пищи на 2,5%. 5 рангов.
Ample Harvest
Caster will double harvest 3% of the time 5 ranks
Колдующий будет добывать вдвое больше ресурсов 3% времени. 5 рангов.
Hearty Constitution
Increases max health by 0.5% 5 ranks
Увеличивает максимально здоровье на 0,5%. 5 рангов.
Swift Journey
Increases mount speed by 2% 5 ranks
Увеличивает скорость верхом на 2%. 5 рангов.
Enhanced Mind
Increases max power by 0.5% 5 ranks
Увеличивает максимальный запас энергии на 0,5%. 5 рангов.
Swift Strides
Increases speed of caster 1% 5 ranks
Увеличивает скорость передвижения колдующего на 1%. 5 рангов.
Swift Creation
Increases crafting progress by 0.5%
Увеличивает скорость роста крафта 0.5%.
MAGE TYPE AA TREE
- общие для всех магов
Root Mastery
Reduces resistance of mages root by 2% and increases duration 2 seconds 5 ranks
Уменьшает сопротивляемость заклинаниям привязывания на 2% и увеличивает продолжительность действия на 2 секунды, 5 рангов
Runic Protection
Adds additional mit to Magi Shielding
Добавляет увеличение сопротивляемости физическим повреждениям к Ограждению магов
Strike of the Mage
Improves base and critical dmg by 2% , mage single target small DD spell 5 ranks
Увеличивает базовые и критические повреждения на 2% для слабого маговского DD заклинания, 5 рангов
Enhance Master Strike
Reduce reuse time of master strike by 6 seconds 5 ranks
Уменьшает время перед повторным использованием Удара мастера на 6 секунд, 5 рангов
Arcane Barrier
Increases magic resist and power of the mages group buff by 4% 5 ranks
Увеличивает сопротивляемость к магическим повреждениям и количество энергии группового баффа мага на 4%, 5 рангов
Shadow Step
Increase invis movement speed 1% 5 ranks
Увеличивает скорость передвижения на 1%, 5 рангов
Bewilderment
Deagro 4 positions recast 3 min
Деагро на 4 позиции, рекаст 3 минуты
SORCERER ARCHTYPE
- общие для колдунов
Sorcerer's Shielding
Ограждение колдунов
Reduces dmg done to the sorcerer 5 ranks
Уменьшает повреждения получаемые колдуном, 5 рангов
Enhance: Ice Flame
Леденящее пламя
Improves base dmg 2% crit dmg 1% 5 ranks
Увеличивает базовые повреждения и критические повреждения заклинаний на 1%, 5 рангов
Sorcery Mastery
Increase base and crit dmg 2% of apoc and ice comet 5 ranks
Увеличивает базовые и критические повреждения апокалипсиса и ледяной кометы на 2%, 5 рангов
Essence of Hatred
Improves hate transfer 0.5% 5 ranks
Увеличивает перенос ненависти на 0,5% , 5 рангов
Critical Mastery
Improves crit dmg of all spells by 1% 5 ranks
Увеличивает критические повреждения всех заклинаний на 1%, 5 рангов
Intromission Mastery
Improves mana regen of sorcs self mana tap 3% 5 ranks
Увеличивает восстановление энергии заклинания конвертации здоровья в энергию (на себя) на 3%, 5 рангов
Deception of the Sorcerer
Decrease agro 30% 20 sec dur 1:30 recast
Уменьшает набор ненависти на 30% на 20 секунд, повтор 1:30
Wizard sub-class AA's
Взято отсюда:
http://www.eq2flames.com/general-gam...hat-s-nda.html
Ну и главная ложка дегтя:
Цитата:
As many of you have noticed with the last expansion, characters gained a lot of criticals, double attack, and various other percentage based properties. This means if one item has more critical than another item it automatically is deemed the best for that slot. So going forward we are implementing a rating system which puts an emphasis on the level of the item versus your level. In the short term, this change will probably not have much impact unless you are equipped with lower level items. Once the character outlevels the item, the amount gained by the character will do down by 2/3 every 10 levels.
The examine windows going forward will display the new rating system instead of the old percentage amounts. The higher the number the better it is for your character obviously. We will continue to display the actual total percentage your character has in the persona and through dynamic data. So you should know the correct value all the time. The actual rating values use Amount * item level / 4 if you want to do the math in your head( formula is subject to change ).
|
СОЕ тупо загнало себя в тупик капнув на многих классах криты, двойную атаку и т.д. и теперь просто вводит для них рейтинговую систему, аналогичную применяемой на данный момент для скорости атаки, защиты и резистов.